miercuri, 7 septembrie 2011

Invata-ma sa traiesc

As vrea sa strig, dar pot?...As vrea sa stiu, dar se pare ca nu gasesc raspunsul, as vrea sa invat, si totusi nu cred ca vreau, dar defapt ce vreau sa invat? Primii pasi....nu, aia ia-m invatat cand eram mica , cu sa vorbesc?...Sa intamplat demult ...chiar, oare ce vreau defapt, poate sa inteleg. Sa inteleg de ce doare  dupa  ce lasi in urma o persoana pe care obijnuiai sa o iubesti,  de ce  cand te trezesti in casa perfecta  daca esti singur te simti trist , de ce  cand ai totul simti ca defapt nu ai nimic, si de ce cand ar trebui sa traiesti  tu defapt nu vrei, ai vrea o vacanta poate, o excursie undeva unde nimeni nu iti stie numele, un loc unde nu trebuie sa iei decizii , stiti o vorba spune " Nu e ca am trait prea mult , ci ca nu am trait destul ".
Dar daca e asa, atunci de ce te simti asa uneori? Sti sentimentul nu? E acela ca ai vrea sa dori, si sa nu te mai trezesti niciodata, doar sa dormi si sa uiti totul, suferinta, tristete,  nedreptate, sa le lasi pe toate sa dispara incet , sa se inece in oceanul uitarii.
Poate pentru ca unii inca nu am invatat cum e sa traiesti cu adevarat, iar din cauza asta incercam sa ne orientam dupa un model, adultul cu viata perfecta, o iagine in amsamblu a ce am vrea noi sa fim, un vis, o speranta, dar totusi.. nu mereu e asa cum credem, asa ca poate ar trebui  sa lasam doar timpul sa treaca si sa lasam evenimentele sa vina de la sine , fara sa cautam un odel perfect:).

2 comentarii:

  1. Răspunsul întotdeauna ai să-l găsești unde în interiorul tău, în adâncul inimii tale :) cât despre senzația de uitare, de acea nepăsare, sinceră să fiu, am încercat de nu știu câte ori să fiu și eu așa, măcar odată, dar mustrările de conștiință te atacă instantaneu. Te îmbrățișez și, foarte frumos postul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc , si regret nespus ca nu am raspuns mai repede , ma bucur ca tia placut :) pentru mine sa terminat cu bine pana la urma :) am incercat sa fac ceva si pentru mine si la mine a functionat, cu greu dar momentan merge

      Ștergere