vineri, 14 august 2015

Mai multe ganduri si ceva invatat azi

1000 de vise inchise intr-o valiza ascunsa sub patul meu . Atatea poze am adunat cu toate locurile grozave care le-am vizitat sau as dori sa le vizitez intr-o zi cu soare.
Ce mi sa parut cel mai frumos ,  ar fi orasul Los Angeles  ,  un oras al ingerilor ,  atat ca numele nu-i descrie atat de bine pe locuitori. Insa cumva intr-un mod ciudat , viata orasului plina de nereguli ,  agitatie si ciudatenii mi se pare atat de fascinanta. Oameni plini de imaginatie ,  locuri cu o istorie atat de vasta ,  arhitectura veche ,  si micile lacase ascunse in subteran ,  sunt un mediu perfect pentru toti iubitorii de necunoscut si aventura .
Nu pot sa spun ca acum locul in care ma aflu e un loc rau ,  insa nu are nimic palpitant. Oamenii judeca orice , pe oricine si critica tot ce este diferit de banala lor manea si muzica populara.
Inteleg fiecare cu gusturile lui insa nu imi spune nimeni pe ce muzica sa dansez sau ce sa cant . Cu atat mai putin muzica stupida fara sens ,  plina de mesaje tampite care nu le-as recomanda noii generatii de "asa aud asa fac pentru ca o pseudovedeta autohtona de la noi face acelasi lucru"  . Atentie parintilor copilasii vostri sunt in pericol, nu-i mai rasfatati cu iphone si tableta ci luatile o carte . Nui duceti in vacante scumpe mai bine iesiti impreuna prin parc si vorbiti despre viata lor. Lear prinde bine o discutie cu un om cu experienta. Asa ca facetiva treaba dragi parinti. Banii aduc fericirea dar nu creaza din odraslele voastre oameni de calitate. Ci simplu umple tara de alte progenituri alintate.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu