miercuri, 23 decembrie 2015

I've seen love dying before Christmas

Ati crezut ca e o postare fericita ,  ei bine nu e , cu tot craciunul si spiritul lui ,  cred ca singura mea dorinta de craciun din ziua de azi  , ar fi sa se termine.
Stiti ,  sunt in Paris ,  oras vestit pentru povestile de dragoste eterne si pentru romantismul sau , insa in iarna asta inima unor oameni speciali pentru mine ,  s-a racit. In 23 de ani inteleg ca dragostea se diminueaza ,  ca dragostea se imparte intre copii si sot, dar am aflat si ca dragostea in tot timpul asta ,  piere.
 Un sentiment  atat de rece si chinuitor iti ia captiva inima si nu o mai lasa sa gaseasca rezolvarea. Cand in trecut iubirea rezista aflu zilnic ca acum piere ,  din motive stupide ,  puerile ,  certuri nemultumiri adunate la un loc si nediscutate de cuplu,  la un momentdat  ,  acestea devin prea mult si ii instraineaza si pe cel mai iubitor cuplu.
As vrea sa spun ca dragostea gaseste mereu o cale ,  sau poate as vrea ca sa mi se spuna asta acum ,  dar in cei 22 de ani ai mei de viata ,  nu am vazut inca destula daruire dragostei la un cuplu tanar ,  am vazut dragoste la bunicii mei ,  care nu stiau sa respire unul fara  altul ,  si poate cateva exceptii ,  insa niciunul recent.
As vrea sa spun ca in preajma acestui frumos anotimp ,  oamenii invata sa iubeasca din nou ,  dar am citit atatea postari ale unor oameni care spuneau ca nu mai simt ca e craciunul ,  si trist e ca ii inteleg perfect  ,  nu e zapada ,  oamenilor nu le mai pasa unii de altii,  sarbatorile inseamna doar certuri ,  prajiturile sunt comandate pe net ,  cadourile sunt noua metoda de ati arata grosimea portofelului...totul e atat de gri...
As vrea sa spun ca in toata atmosfera asta rece  sar putea incalzi unele inimi ,  dar ale persoanelor mele dragi,  caci leam vazut iubirea ,  am vazut si daruirea ,  dar acum nu vad decat doi oameni straini care locuiesc impreuna din necesitate.
Ce spuneti voi mai vedeti speranta ,  acolo unde nici macar cuplul nu o mai are?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu