vineri, 1 mai 2015

Ce poate sti o inima

Ce poate sti...ei bine la inceput cunoaste curajul,  cand ai vrea sa faci orice fara sa te gandesti ca ai putea pati ceva sau ca teai rani , cand nu conteaza ca iti zgarii genunchii ci pur si simplu  conteaza sa faci cat mai multe lucruri , sa incerci orice.
  Mai stie si curiozitatea , cand inima vrea sa afle definitia tuturor lucruri care le simte , si pune prin intermediul vocii pune  milioane de intrebari , cu riscul de a ramane fara raspuns , sau poate ca va afla raspunsul in timp  , inima isi pastreaza curiozitatea. Isi mai pastreaza si sinceritatea , modestia , si fragilitatea mai ales.
Da inima noastra fragila ne face cele mai multe necazuri uneori. De la caldura care ne face sa o simtim cand suntem fericiti , indragostiti,  pana la tristetea  cand pierdem o persoana si durerea . Toate astea , ne fac sa realizam , cat de puternica si totusi atat de fragila ne e inima.
   Un prieten mia spus candva ca inima de la o anumita varsta incepe sa-si  piarda resursele , ca oferim atatea particele din ea atator persoane incat dupa un timp noua nu ne mai ramane nimic , iar atunci avem nevoie de un timp sa ne refacem resursele inimii.
Stiu ca aceasta postare vine dupa o pauza  lunga insa din pacate la fel cum am spus mai sus , si resursele inimii mele la un moment dat sau golit. Iar in loc de inima simteam doar un gol imens si o durere care ma coplesea.
In aceasta luna de mai  in data de 9 , acum doi ani mi-am luat adio de la persoana care ma crescut de cand eram doar un ghemotoc de fata. Un copil mititel si foarte incapatanat, si totusi  cat eram de dificila  batranica mea dulce a avut grija de mine ... imi spunea povesti, imi canta cantece , doine frumoase de dor , dar in acelasi timp ma invata cum sa ma formez ca om. Sub ochii ei am crescut , chiar si dupa ce parintii mei au plecat la munca in strainatate ea a fost acolo mereu cu o vorba buna si o imbratisare calda care sa-mi reaminteasca ca ea e acolo. Dar batranica mea s-a imbolnavit , iar ingerul ei sa o scuteasca de suferinta a luat-o intr-o seara cu el.
  De ce am numit postarea "ce stie inima" deoarece  inima e un organ al corpului extrem de important , insa desii nu am crede inima stie cand suferim , bate mai tare sau mai incet  in functie de stare  , uneori simtim ca bate atat de tare incat ne va iesii din piept  , alteori simtim cum se frange si doare atat de tare ca vom muri , alteori pur si simplu se opreste , insa pana atunci ar trebui sa stim cum sa 'ne consumam  resursele inimii' inteligent.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu