vineri, 7 octombrie 2011

Boy with blue eyes

Ce ai facut cu mine? 0.0Sincer te-as intreba  ca sa aflu raspunsul, poate azi...poate maine?.......Te zaresc si simt cum deja propozitia se formeaza pe verful limbii mele , dar cand incerc sa le rostesc, ma blochez, acele cuvinte asa bine aranjate  ai ramas prinse in spatele buzelor mele, stranse intre dinti.
   Motivul.. ..Unul simplu, ai rade de ai sti, te-am privit in ochi .. De ce trebuie sa ai ochii asa de Albastri.. ar trebui sa fie o crima sa ai ochii atat de patrunzatori ,incat sa-mi faca inima sa bata cu o asemenea putere, ... sa fie atat de intensi incat sa fie intipariti in mintea mea, incat gandurile imi zboara doar la tine ....Drace!
As vrea macar odata  sa imi deschid gura si sa scot cuvintele astea la lumina, poate ar fi simplu sa iti spun daca ai avea ochii inchisi, ce vorbesc nu ar functiona:)), dar atunci as simti ca nu esti atent la mine, la numele meu, persoana mea din carne si oase.
     Gesturi.. tradeaza fiecare miscare pe care o faci, te misti incet, firav si jur ca stralucesti cand te uiti la mine, sau poate e doar efectul soarelui asta puternic. Da! Probabil mia afectat si capul pentru ca simt cum mi se inmoaie genunchi dupa ce ai disparut.si neuronii din capul meu scaneaza deja dupa chipul tau. Esti asa timid, domane jur ca uneori pari prea inocent pentru binele propriu.
 Felicitori ai o fata de inocent si un zambet care  emana acelasi lucru.... Sa trecem la subiectul meu, cum sa vorbesc cu tine fara sa imi inghit cuvintele la fiecare litera uitandu-ma in ochii tai.
     Ma topesc , :)))sunt atat de albastri ca parca pot sa ating cerul doar privind in ei, parca ma alflu in marea cea racoroasa iar racoarea apei ma cuprinde si imi ofera un sarut rece.
 E incredibil  sa ierti o persoana de atatea ori cum te-am iertat  eu pe tine, mai intai pentru sperantele mele spulberate, apoi pentru cuvintele pe care nu leai rostit niciodata, pentru curajul care tia lipsit si in cele din urma pentru indiferenta cu care  miai raspuns la sentimente, defapt stai pentru indiferenta de care ai dat dovada, pentru ca raspunsul nu lam primit. Ai si tu poate ascuns in tine un poet , poate e la fel de discret, poate si lui ii place sa traiasca in interior si nu stie ce se ascunde in exterior:)
Dar oare ce e mai trist , ca ai niste cuvinte de exprimat sau ca nu sti cum sa le exprimi:(.?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu